En vanlig tråkig onsdag



Onsdag, 27 april, 2011. Shemat för dagen är Engelska och Medicinsk grundkurs. Hahaha, orkar inte med detta. Hur tusan ska man starta ett blogginlägg för att det inte ska bli för enformigt? Har gjort det 1699 gånger tidigare, lika svårt varje gång. Alltså, detta är mitt: 1700:e inlägg!

Är ovanligt pigg nu efter alla mina timmars sömn igår. Sov ju lite mer än fyra timmar igår eftermiddag och kväll, sedan somnade jag redan vid 00:20 så det är ju egentligen en långnatt som är gjord. Känns som att skoldagen kanske går att ta sig igenom, slutar sent, klockan tre. 

Sen så kommer det upp hockeybilder och kanske lite porträttbilder senare idag också. Jag vet att många gillar hockeybilderna i alla fall, så glöm inte kolla in senare, hahah..

Ni får ha det så bra så hörs vi senare. Kram. 



Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så jag vill bara säga hej

2011-04-27 @ 09:28:00
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: dea

[game 7] haha sant, tyvärr hade dom kunnat ta sig vidare i tidigare skede så nu känns det bara tungt!

2011-04-27 @ 10:13:11
URL: http://andreahagglund.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej gumman. Synd bara att parasiten satte sina klor i dig idag. Många kramar och krya på dig. Mamma

2011-04-27 @ 13:15:59

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0