Glädje, tårar & nervositet



Hemma efter en lång dag på praktiken. Har varit ute från 9:00 till 15:00 och är nästintill helt nerkyld nu. Hade vårjackan på mig idag men ikväll blir det dunjackan igen när jag börjar min vandring upp mot Vitberget och ödesmatchen. Fryser bara jag tänker på att gå ut igen.

Fick ett samtal nyss som gjorde mig riktigt glad men väldigt nervös. Får se hur detta går nu. Hoppas verkligen på detta.. Ni får veta mer om detta i framtiden, när det blir klart, bu eller bä.

Vi hörs väl senare, vet inte när men någon gång lär det bli. Får se om det är skratt eller tårar då, hoppas på det förstnämnda men tror på det senare, kring 22:00 ikväll är det klart. Ha det bra, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0