Hockeyfoton


Postat av: cissi

coola bilder! ;)

2011-04-22 @ 14:41:12
Postat av: skell

Vad fina bilder!

Du skulle ju kunna göra en "säsongen finaste bild". då du har 2 semifinaler, där du har valt ut de 20 bästa bilderna. sedan får man rösta på den bästa som kommer till final. och den av de 2 som är i finalen som vinner utses till "säsongens finaste bild".

PS. Jag har din blogg som startsida. DS

2011-04-22 @ 15:18:11
Postat av: Elsa

Tar du bilderna själv? på plats?

I sånna fall är jag väldigt imponerad :O

Jag bor i Göteborg så att det är jättekul att hitta nån som älskar skellefteå AIK lika mycket som jag gör :)

Svar på din fråga:

Jag har väldigt många favoritspelare bland annat David Rundblad (synd bara att han inte ska vara kvar), Yared Hagos och Hadelöv (såklart ;)

vilka är dina?

2011-04-22 @ 15:33:23
URL: http://elllissen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0