Avgjort efter fem perioder

Fem perioder. Fem fucking perioder. Höll på att bli en sjätte också. Trött som få, men glad som två. Hahah, nä, jag skojar bara. Gillar förresten att skoja när jag är lite sådär övertrött. Offrade nästan mitt liv ikväll också, brandalamet gick ju efter att Emil Kåbergs handske startat rökutveckling, bra jobbat! Fick tillbaka min plats någorlunda i alla fall och lyckades pricka av både David, Tim och Melker med kameran, lycklig. Tror jag fick bästa bilden på Tim efter avgörandet i sudden när han kom rakt mot plexit, skrek för full hals och kollade rakt in i kameran.

Ska sova så sött nu och drömma om alla söta hockeypojkar, ladda inför morgondagen då det blir att åka till Boden med bästaste Emmelie. Men innan det blir det ett försök på skolan, borde inte befinna mig där egentligen eftersom febern fortfarande sitter i, det fick jag uppleva på Västra stå idag kan jag ju berätta. Men som sagt, klarar man av fem perioder mot ett av Sveriges bästa lag, varav två i Sudden death, då är skolan en baggis, hahah.. Kämpa Emma, du klarar det!

Sen måste jag bara nämna en sista sak, sista för ikväll. Rickard Wallin är en liten fjolla. Förlåt Lovisa, men jag måste få vädra mina tankar. Ni får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, kram.


Postat av: annsoh

Hej! Nu är dagens blogg avslutad gå in och se om det var du som vann!

Om inte anmäl dig igen! Puss & Lycka till <3

2011-04-08 @ 02:06:34
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: frida

Grattis till segern! Måste varit riktigt jobbigt att stå där i 5 perioder när man är sjuk.. Men det var det värt ;)



Känns inte okej att jag går runt och sjunger på den där låten, men den är ju så medryckande, haha!

2011-04-08 @ 13:51:26
URL: http://fridaarvid.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Walle är kung, ingen fjolla! Om någon är en fjolla så är det Jimmie Ericsson!

2011-04-08 @ 16:55:09
URL: http://lmochhb.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0