Toy Story 3

toy story 3

Nu är jag här igen, har inget annat för mig. Har just sett klart Toy Story 3! Hade förberett mig på att gråta till filmen, men aldrig trodde jag att jag skulle gråta så mycket till Toy Story. Ja, jag vet att jag är en fjolla. Redan i början när han lyfte på foten och det stod Andy, de som har sett andra och tredje filmen förstår, då kom första tåren. Tack och lov att Emmelie sov där mot slutet.

Emmelie somnade någon gång under filmens gång och jag är fortfarande inte trött. Måste sluta upp med mina dagliga powernaps. Ska lägga mig och se på de missade avsnitten av Ana Gina Show och sedan försöka sova ändå. Ni får ha det så bra, sov gott, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0