Varför viskar du? Hockeyn..



Hemma efter en tuff skoldag! Nja, var i metodrummet hela förmiddagen och efter det gjorde jag klar en svenskauppgift som skulle in i veckan, känns bra. Skrattade gott där på slutet när jag såg att musikvideon från igår kommit upp på norran också, har lyssnar några gånger nu.

Verkar som att Viktoria har tänkt sova nu och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på under tiden. Kanske redigera lite bilder från igår? Hur som helst blir det att möta upp Louise på busstationen vid två för att sedan dra sig vidare mot Wayne's för fika och snack! Göra av med lite tid. Emmelie lär väl dyka upp när hon slutar skolan också. Bussen till Boden går halv fem, pepp.

Nu har jag bestämt mig. Blir att vandra tvärs över rummet för att hämta minneskortet till kameran och sedan stoppa in bilderna på datorn.. Ni får har det så bra, hörs senare, kram.



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0