11 augusti



Okej, jag har sett för många snyftisar under senaste tiden, för många gråtfilmer. Har under kvällen sett filmen: Fyra veckor i Juni och hela tiden väntat på att någon ska dö, en specifik. Sen att jag grät över en annan händelse i filmen, det är ju en annan historia.

Vad händer nu då? Själv sitter jag och skriver med Anton och Nathalie på msn. Ett glatt samtal och ett inte lika glatt. Sitter och gråter till dokumentären: Terrordåden i Norge! Det är inte okej.

Ska väl ta och bädda ner mig för att sova. Tuff arbetsdag imorgon kan jag tänka mig. Precis som alla andra dagar.. Du får ha det så jättebra och sov gott, kram.


Postat av: ida

åh! fyra veckor i juni gick på tv igår! jag gillar tuva novotny!

2011-08-11 @ 22:11:50
URL: http://ihda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0