23 augusti

Alla övergav mig ikväll. Men det är väl så livet är ibland, inte alltid en dans på rosor. Jag gillar er ändå mina vänner, fast inte för tillfället.

Har spenderat större delen av dagen på skolan. Började halv nio och slutade efter ett någon gång. Allvaret har börjat och jag somnade direkt jag kom hem, eller rättare sagt, när jag kom hem till Anna.

Ska väl göra något, vad som nu finns att göra. Kanske sätta igång en film. Eller sova. Koppla in tv:n och se om den funkar. Hitta på något! Du får ha det så bra, vi hörs senare, kram.


Postat av: Agnes

Sv: Jag brukar få höra det (a)

2011-08-23 @ 23:06:47
URL: http://gulsvarta.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Hej, jag har varit på semester i några veckor därav det supersena svaret.. :P



Tack så mycket! Jag hade det superbra i Göteborg! Vad har du gjort i sommar då? Kram :)!

2011-08-23 @ 23:55:32
URL: http://caydens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0