En hockeybild, som önskat..



Det verkar som att de flesta vill se hockeybilder ändå och inte blir less på det, så jag får väl bara fortsätta med det då. Sen kommer det alltid komma någon och klaga på det, men det tar jag när det kommer. Tillsvidare så får jag redigera några fler bilder och dela med mig av.

Äntligen är säsongskortet införskaffat. Dröjde lite väl länge kände jag och det sved lite extra i plånboken, men det får vara så. Jag betalar mer än gärna för att se mitt lag ta hem guldet hit!

Kvällens planer? Ännu oklart.. Måste göra en uppgift, vill se hockeyn samtidigt som jag vill träffa människor. Får se vad valet faller på. Ha det bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: Emma Nyström

Jag känner på mig innerst där inne att jag de närmsta veckorna kommer försöka få så många bilder som möjligt på Oscar Möller och Bud Holloway för jag har en kompis som gillar dem och henne kan jag ju inte svika.



Hejdå, min egen blogg

puss å kram å simsalabim!

2011-08-24 @ 17:34:49
URL: http://emmaanystrom.blogg.se/
Postat av: Robert Cayden (www.Caydens.blogg.se)

RE: Allt är bra med mig, och jag lever haha! :D Hur mår du? Kram :)!

2011-08-24 @ 23:46:29
URL: http://caydens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0