Har man tråkigt så har man..


VEM

Vem är i rummet med dig?
ingen
Vem fick du senaste sms av? joel
Vem tänker du på nu? folket i skellefteå
Vem pratade du senast i telefon med? viktoria sjölund
Vems hus var du senast i? viktoria lindgrens
Vem önskar du var med dig nu? Jadu..
Vem är din favoritsläkting? älsklingsmorfar

VAR

Var är din mobiltelefon? bredvid mig
Var handlar du mest? ica?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? skellefteå kraft arena - rundbladtröjan
Var åkte du senast bil? till huset i boden

VAD

Vad åt du senast? ostbricka
Vad drack du senast? vatten
Vad är det för färg på dina byxor? svart
Vad är den närmaste saken som är blå? skolkatalogen bredvid mig
Vad har du på fötterna? sockar
Vad är din favorit färg? svart och gult!
Vilken film såg du senast? rosa: the movie
Vad hör du just nu? bloggar?

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? jo
Tyckt att din kusin är het? riktiga pangbrudar! de är bara att satsa..
Kört över hastighetengränsen? nej, för jag kör lagligt
Målat om ditt rum? inte mitt nuvarande
Dansat framför en spegel? hmm..
Fått hicka? jo
Stulit pengar från en kompis? nej
Varit i slagsmål? med syskonen?
Smugit ur ditt hus? nope
Älskar eller saknar någon nu? både och


Postat av: Emma

haha, coolt heter också Emma Nyström;) kolla på min blogg själv om du inte tror mig;)



Bra blogg förresten:)

2011-08-04 @ 00:17:59
URL: http://emmaviktorianystrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0