Mannen som ska leda laget till SM-guld! Anders Forsberg.



Avslutar kvällen den 12:e augusti och morgonen till den 13:e med en bild på tränare Anders Forsberg. Som rubriken lyder, fast i förlängd form: Mannen som ska leda Skellefteå AIK till första SM-guldet på 34 år! Älskar det att han ställde sig för att posera, även framför min kamera..

Skulle ha sovit för flera timmar sedan egentligen. Både mamma och Stefan har suttit ute vid elden och skrattat åt mig när jag har gäspat mina käkar ur led, nästintill i alla fall. Diskuterade med Joel om detta också; jag tror jag håller på att bli gammal, nästan pensionär faktiskt. Hur många funderar annars på att lägga sig och sova när klockan är 21:44, en fredagkväll?

Parkerade framför tv:n nyss och upptäckte att underbara filmen The blind side var igång.. Ska se klart den och sedan sova, sounds good. Du får ha det så bra så hörs vi imorgon, kram.


Postat av: mikaela

Imorgon menar du? Ja då spelar han med Skellefteå :)

2011-08-13 @ 00:55:04
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Helena

tack söta snälla. Du har så fina bilder i din blogg.

2011-08-13 @ 08:15:44
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: klara

sv; Taack! :D

2011-08-13 @ 09:56:37
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: Johan

Det känns så härligt att säsongen äntligen är igång igen, även om det "bara" är träningsmatcher! Vi torskade ju mot Bofors igår, hmm, ingen bra match alls, sönderryckt av allt bråk och irritation. Du kan läsa mer om den på min blogg om du vill, dalarnasstolthet.blogg.se :)



SV: Nja, det kunde ju varit roligare, men jag tycker ändå det är härligt att matchandet är igång igen! :)



Ja, jag har förstått det. Det är väldigt stort där uppe hos er, första isträningen :)



Haha, det kan du ju göra :P eller så slår du på kudden istället ;)



Ja, lyx med tider var det ja, läste att du börjar 08:00 imorgon, hrm... :D haha!

Mejmen, det låter riktigt kul måste jag säga! :)

2011-08-13 @ 11:40:48
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0