Önskemål från er..



Tacktack! Jo, jag stod längst fram, men sen så hade jag även ett zoomobjektiv som hjälpte mig på vägen och gjorde så att jag kom ännu närmre, 70-200mm :) Kram på dig själv!




Håller med dig på första punkten!
Vad söt du är, blir nästan tårögd av att läsa kommentarer lik denna. Det är ni gulliga bloggläsare som får mig att vilja fortsätta att utvecklas, eller ni är en stor del i det i alla fall. All positiv respons av er ger mig glöd att kämpa vidare, trots att det finns vissa tyngre dagar. Tusen, tusen tack Julia!









Absolut! Det ska gå att fixa.
På David så går det ju tyvärr inte att ta några fler bilder, men det finns kvar massor från första isträningen. Nisse, Martin och Adam kan jag fixa. Joel, Oscar och Fredrik vill jag också ha bilder på så det är inte så svårt att fixa det heller! Sen vet jag att du Johanna vill ha bilder på Marcus och Bud, du kan lita på mig.

Här nedan kommer fyra bilder, varav tre av dem redan är visade. Men tror inte ni som gillar spelarna har något emot att se bilderna igen?


Postat av: william

bra bilder:D



SV; Canon eos 1000D :D

2011-08-19 @ 15:31:13
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Huuur kunde du veta det? ;)

Fast allra helst på Bud (:

2011-08-19 @ 16:03:33
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Sarah - Finlandssvensk

men lägg av faan va bra bilder =)

2011-08-19 @ 21:04:09
URL: http://moisarah.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0