The green mile..

The green mile.. Vilken underbar film, men ack så hemsk och orättvis. Kan inte sluta gråta, det är knappt att jag ser vad jag skriver här. Tror att tårarna rann större delen av filmen också. Ilska, frustration, sorg - det är många känslor nu. "I'm sorry for what I am.."

Hade en väldigt kort dag på jobbet idag. Väldigt. Fick höra vad vi skulle göra under de närmsta veckorna och träffa de som jag ska jobba med. Det är jag och sex hockeypojkar, som redan känner varandra. Men det ska nog gå bra, det löser sig. Förresten så är jag första tjejen någonsin som fått det där jobbet, velat ha det. Nice?

Nu ska jag ta mig samman, torka tårarna och försöka få i ordning något att äta till middag. Blir filmkväll med kära tremening Viktoria ikväll. Låter som att det är The Switch som står på menyn.

Du får ha det så jättebra så hörs vi senare ikväll, kram.

Postat av: josefin

vilka hockeypojkar? :O

2011-08-03 @ 17:46:11
Postat av: klara

sv; Taack Emmiii! :D

2011-08-03 @ 22:27:43
URL: http://klarahe.blogg.se/
Postat av: Ida

Lycka till på jobbet!! Kram

2011-08-03 @ 23:32:55
Postat av: JULIA ERIKSSON

sv; jaaaa samma här! fyfan :( ja allt är super bra :D hur är det själv? :D

2011-08-03 @ 23:34:32
URL: http://jjuliaeriksson.blogg.se/
Postat av: ida

asså the green mile i mitt <3! är det fotojobbet nu?



sv: filmen var.. det går inte att beskriva. Men du förstår eftersom du sett den, haha :D

2011-08-04 @ 13:52:28
URL: http://ihda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0