14 augusti

Bra jobbat Emma! Somnade just före fem - efter middagen - och sov till nu.. Funderar på vad som ska ske nu men det blir väl att sätta igång en film och sova sen igen. Roligt liv.

Har ju faktiskt som ursäkt att jag har jobbat hela dagen idag och behöver sova. Första dagen på hockeyskolan har gått över förväntan trots att jag inte var så omtyckt på grund av valet om vart mitt hjärta finns bland elitserielagen. Barnen tyckte det var mycket fel av mig att heja på Skellefteå AIK istället för Luleå HF. Hmm, någon tyckte att jag skulle börja heja på Frölunda också.

Till lunch så var det jag som fick ta på mig jobbet att grilla - "flippade" över hundra burgare! Vill aldrig mer se en hamburgare. Stod mest på sidan under resterande del av dagen eftersom jag inte hade så mycket att komma med. Gick inte på is och teorin var att barnen skulle iväg och se matchen mellan Luleå HF och Sparta Prag. Hoppas de sistanämnda tog hem vinsten!

Du får ha det så jättebra så hörs vi mer senare, kram.


Postat av: Emeliié

Jag gjorde samma sak.. gick och la mig vid 14:00 och vakna vid 17:00 typ :P

2011-08-14 @ 21:33:08
URL: http://choomper.blogg.se/
Postat av: NATALIE

hoppas att du kunde somna om! det är ju lite smådrygt att vakna den tiden ;P

2011-08-14 @ 22:15:52
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Emma! Länge sedan jag läste din blogg, har lite hockeyfoton att ta igen ;)Lycka till med jobbet. Du ska se att tiden kommer gå fort. Hör av dig när du är i stan igen. Kram!

2011-08-14 @ 23:42:18

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0