Ett sista avsked, men även ett nytt välkomnande..


Okej. Perfekt dag, in i minsta detalj. Har träffat de flesta av mina vänner och kramat dem som om det vore sista gången vi sågs. Har äntligen fått komma hem, Skellefteå Kraft Arena.  Sett alla pojkarna. Några sista bilder på NHL-pojkarna. Fått en sista chans att se, fota och krama David, tagit den chansen. Tagit kort på alla pojkarna, med de flesta pojkarna. Skådat den första isträningen, precis som FEMTUSENSEXHUNDRA andra personer!

Tack, tack, tack David - FÖR ALLT.. Du och grabbarna har förgyllt många av mina dagar!



En av alla tusen bilder på David som kommer komma upp här på bloggen i framtiden. Har inte hjärta att ta bort nästan någon bild. Jag vet att jag är en mupp, ett tap.. Men lev med det! Har sjuttioelva andra hockeybilder som ska upp också så jag hoppas ni gillar det.

Nu ska jag ta och krama kudden. Drömma om hockeysäsongen som nu är igång, någorlunda i alla fall. Du får ha det så bra så hörs vi. Godnatt, sov så gott, kram.


Postat av: Johanna

Fin bild på fin pojke!

2011-08-10 @ 01:06:46
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Julia Lindström

det är helt sjukt hur snygg david är.

och emma du är en helt fantastiskt fotograf. dina bilder är så himla fina :D

2011-08-10 @ 10:11:49
Postat av: matilda

Underbart, underbart! :D

2011-08-10 @ 14:23:18
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0