29 december - 17 år!



Perfekt dag, nästan. Det känns verkligen som att det var rätt match att ha besök på också - Ida, Frida och Agnes fick se en av årets bästa matcher live! Serieledning fortfarande efter krosset, 5-1. Avslutade allt dagens flängande på Max med mina brudar, John och en massa inavel.

Förresten, 17 år idag! Känner mig så liten eftersom jag praktiskt taget är efter alla andra 94:or, men lika glad är jag ändå. Har redan fått fyra fina presenter. Tre Leksandsouvenirer - som jag är så sjuuukt nöjd över - och sedan pengar av familjen. Vill egentligen inte ha så mycket mer. Jag är nöjd med sällskap, behöver inte presenter, faktiskt.



Nu ska jag se straffaavgörandet i JVM mellan Sverige och Schweiz, sedan göra något annat. God natt, puss.

Postat av: Munter

Hahahh men whaaaaaaaaat, tror att vi var på Max i Skell samtidigt

2012-01-02 @ 01:17:44
URL: http://lovicious.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0