Dan före dan före dopparedan

Jag är trött. Har knappt sovit inatt eftersom pojken puttade ur mig från sängen. Okej, jag har väl mig själv att skylla när jag höll honom vaken för länge också. Samma gamla visa; krig om täcket, som vanligt.

Väntar på att Anton ska dyka upp här. Blir att snabba sig ut och fota när Anna slutar. Möta upp lillebror på busstationen vid tre och hoppas även på att träffa John lite. Ska fira jul med syskon och farbror ikväll, så därför kan det bli ont om uppdatering.

Ska kolla så att kameran har batteri nu. Packa alla tillbehör. Du får ha det så bra så hörs vi senare, puss.




Bara för att göra detta värdelösa inlägg lite mer intressant så lägger jag in några bilder från förra julen!


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0