Fototävling med bra avslut

Känner mig ganska stolt faktiskt. Vann två priser på fototävlingen; tredjeplats för bästa bild och hedersomnämnande där alla som varit inne på E4:an fått rösta. Två presentkort på sammanlagt 1500:-, ett krocketspel, en stor canvastavla och ytterligare två tavlor med vinstbilderna. En ganska bra kväll. Det enda negativa, skiten hamnar i tidningen.

Hockeybilden kommer att få mer publicitet än vad den förtjänar eftersom den ändå kom på tredjeplats. Jag är nervös. Ganska så jättemycket nervös.

Nu ska jag ta och bädda ner mig så att jag är pigg imorgon. Du får ha det så bra så hörs vi imorgon, puss.



Förresten, på tal om ingenting.. Jag måste ha världens finaste pojke! Jag älskar dig, John ♥


Postat av: Lina

Grattis till vinsten!!

2011-12-15 @ 21:43:11

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0