Lilla julafton och PMS

Det blev inte riktigt som tänkt ikväll. Mitt humör har gått upp och ner, ibland har tårarna varit nära. Hade en jättemysig lilla julafton med släkten ikväll och fick med mig många fina saker hem. Bilder borde dyka upp imorgon om ni har riktigt tur. Som grädden på moset så kikade även svåger förbi med en lite större TV, tack så jättemycket!

Jag saknar min älskade pojke. Fick inte träffa honom något idag, förutom imorse. Hoppas för mitt liv att jag får träffa, krama och pussa på honom imorgon. Kommer inte klara julen annars.

Hunnit med ett städarryck också. Det är inte helt städat men dock så mycket bättre än tidigare. Har mina räddande änglar i Simon och Anton. Tack pojkar! Ja, sen lyckades båda två komma åt min facebook också, men det är ju en annan historia..



Simon ligger och mumlar i sömnen en bit bort. Funderar på om jag ska kraschlanda i sängen snart också. Det låter mycket lockande. Ska ju orka åka med bussen till Boden imorgon. Du får ha det så bra så hörs vi mer senare, puss.


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0