Citat

Viktoria: "Sju snabba med Andreas Jämtin? Jämtin, Jämtin, ditt j*vla svin!"

Emma: Jag väntade mig en kort, tjock, liten mörkhyad man..
Viktoria: Så kommer han där.. Lång, smal och lite halvmörk, lite chokladbrun!

Emma: Vad är klockan?
Viktoria: Klockan är 00:30!
Emma: SKOJAR DU MED MIG?! Har vi legat och pratat magrutor i tjugo minuter?!

Här kommer en del ur en konversation.. Vill inte dela med mig av hela, men det är inte som ni tror, det är inte elakt som det ser ut att vara, bara ett konstaterande som blev lite fel!

Emma: Men varför gör han det för oss?
Okänd människa: För att han är svart!

Emma: Spotta fram något mer citat..
Viktoria: Jag skulle ha spottat på dig!

Emma: Skriv något klyftigt..
Saga: Så här ska det stå: "En apelsin ha klyftor!"


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0