07:44

Hej! Snart bär det av till skolan, första skoldagen den här veckan eftersom jag var sjuk igår.. Var ju som sagt egentligen tänkt att mamma skulle komma idag men tydligen inte, så det är jag lite besviken över, annars är väl allt bra idag förutom att huvudet fortfarande ömmar lite!

Svenska första lektionen idag, där blir det att skriva om Livet på ett koncentrationsläger, ur medicinskt perspektiv! Låter komplicerat men jag har själv valt det, så vi får se om det går att gräva fram något om det.. Förintelsen är alltid lika intressant att läsa om! 

Efter lunch är det data som står på shemat.. Ska då fortsätta med Microsoft Word, vilket jag absolut hatar! Är spyless på det programmet eftersom jag satt med det en lång stund igår och då gick allt åt pipsvängen, men ska man ha bra betyg så måste man kämpa.. Kämpa Emma, sista lektionen idag, prov nästa vecka!

Ni får ha det så bra så hörs vi senare idag, kram! ♥



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0