Citat


HOCKEYCITAT:


Martin Thörnberg: Jävla fan!

Emma: Utvisning..
Viktoria: Minst 10 minuter!
Emma: STRAFF!! Nähä..

Jimmie till målvakten: Går det bra?

Viktoria: Han hette Haltanen?
Emma: HAHAHA, också haltade han ut!

Favorit i repris: "Jag är ju back så jag backar ju.. Det är väl så det funkar?"

CITAT:

Emma: "Ta en kolagodis.. Det är som godis för själen!"

Viktoria: Jag är ledsen i ögat..
Emma: Vadådå?
Viktoria: Ingenting gick som det skulle idag!
Emm: Nä..
Viktoria: Eller jo, jag såg tre älgar.
Emma: GOD JUL!

Emma: "Det ser ut som att jag just kommit upp efter ett dopp i smörpaketet.."

Saga: "Hon går runt och sover i sömnen!"

Viktoria: Så duktig du är! Varför går du inte..
Emma: Media & Journalistik? Jag vet.. Men vad skulle jag få ut av det?
Viktoria: Praktisera på Norran?
Emma: Det ska jag göra ändå..
Viktoria: HAHAHA..
Emma: Då kommer de fråga mig vad jag går för program.. Då ska jag svara: Jag går omvårdnads, måste lära mig ta hand om datorer, kameror och hockeypojkar!

Ana Gina Show: "Det finns folk som heter Lillemor. Det finns folk som heter Bror. Det finns folk som heter Lilla Al-Fadji.."

Postat av: frida

Hahah, nu blev jag också sugen på att publicera nåra citat! ;)

2011-02-15 @ 15:21:01
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0