Måndag

Hej! Långt mellan uppdateringarna idag men det har varit fullt upp. Lektion fram till 13:00 och då skridskor uppe på ladan.. Hem till Anna och se nya lilla tillskottet, Teo! Kom just hem därifrån..

Kände mig ganska stabil på skrillorna förutom i slutet när fötterna inte orkade mer och jag störtade till marken och pajade knäet! Helt mör i kroppen för tillfället men det lär ju gå över.. Blåmärken lär jag har gott om imorgon också. Gjorde faktiskt hattrick + två mål under matchen vi hade, det positiva med idrotten, hahah!

Imorgon blir det först praktik hela dagen och sen blir det upp till Skellefteå Kraft Arena för att se AIK ta sig an Södertälje! Men blir lite tomt utan min andra halva, Viktoria har ju praktik hon också..

Nu ska jag krypa ihop framför datorn och se en massa tv som jag har missat idag och ikväll så som Familjen Annorlunda, Big Brother, Klass 9A och Stylisterna.

Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, kram! ♥

Postat av: jennifer - photography

Åh, så snäll du är, tusen tack!

Jag själv tycker inte att jag är duktig. Jag har knappt ritat förut. Förutom på bilden i skolan som är ett av de roligaste ämnena och som jag har väldigt lätt för. Däremot att fotografera är jag lite säkrare på, eller jag vet vad jag gör kan man väl säga. Men så duktig är jag väl inte :D fast utvecklats har jag ju



Tack igen, kramarrr

2011-02-21 @ 21:44:49
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0