07:23

God morgon! Det blev en faktiskt en riktig långnatt, seriöst.. Somnade innan 20:00, vaknade 23:41 och trodde att det var morgon, upptäckte att det inte var det och somnade snabbt om. Så jag är ganska pigg nu, tro det eller ej, hahah!

Svenska och datakunskap idag, kortdag! Ska ju som sagt skriva novell på svenskan och jobba med Word på datan. Fick ett önskemål av Viktoria att jag skulle lägga ut novellen på bloggen också, eller i alla fall första delen.. Är det något som skulle vara roligt att läsa? Vad tycker DU?

Nu ska jag ta och börja göra mig klar för skolan, ta den tiden som man aldrig egentligen har på morgonen! Hörs senare, kommer in med något inlägg under dagen, kram! ♥


foto: Emma Nyström, på bild: Mikko Lehtonen, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: Viktoria[Hockey-Foto-Frisördrömmarna]

SV: Ja vist! :D

2011-01-25 @ 09:00:34
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0