12/1 -11 ♥

Vill sova. Måste sova. Kan inte sova. Blir inget sova. Nej, jag skojar bara, men jag är grymt trött och kommer krypa ihop framför filmen som börjar klockan 21:00 på 5:an och lär väl somna någon gång under filmens gång.. Har jag otur så somnar jag innan, men.. Snart lämnar Viktoria lyan så då blir det lungt och skönt, skämt åsido, sen så får madrassen ligga där den ska ligga också! *internt skämt och absolut inte som det låter*

Kort skoldag imorgon, slutar 10:30 och går väl hem efter lunchen.. Sen är det äntligen hockey igen, var ju en hel vecka sen sist! ♥ Så då kommer det att komma upp lite hockeybilder igen.. Hörs kanske sen om jag håller mig vaken, annars imorgon. Kram.


Underbar utsikt, Nikon D60 + Tamron AF 70-200/2,8 Di Macro


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0