Citat

Simon sitter och kollar på något program på tv där de talar ett annat språk och Emma kommer frågande in i rummet..

Emma: Simon, varför kollar du på program som inte är på svenska? [fniss]
Simon: Jag kanske vill se på norska!
Emma: Norska?
Simon: Nej, jag menar på danska..
Emma: Danska? Det här är faktiskt på finska! [asgarv]
Simon: Okej, men det var min andra gissning.
Emma: Nä, det var din tredje gissning, i bästa fall..

Emma och Viktoria sitter och diskuterar vad det är för skillnad på en kökssax och en frisörsax..
Viktoria: En kökssax? Hur vass är den på en skala?
Emma: Den är sax!! Ehh, NEJ, jag mena den är vass!


Emma Nyström, självporträtt, Nikon D60 + Tamron AF 70-200/2,8 Di Macro


Postat av: Louise <3

Det var faktist jag som sa de du sa att viktoria sa..

2011-01-12 @ 15:41:32
URL: http://louisesjolund.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fin(a) bild(er) ;)

2011-01-12 @ 17:18:37
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0