Fredag 7/1 -11 ♥

Har varit en trött dag, även idag.. Somnade inte förrän efter fyra inatt och steg upp vid tio. Har hunnit med stan, mat på Dagoberts och ännu en vända på dollar. Ska snart ta och göra mig klar för hockeyn, vi skojade och sa att jag skulle fota och sen skicka in till tidningen men vi får se hur jag gör, det lär väl inte hända, hahaha!

Ni får ha det så bra sen hörs vi sen. Lägger in en bild från lulematchen.. Han hänger ut oss i tv, jag hänger ut honom på bloggen, hahaha, nä, inte precis. Men ändå, kram! ♥


          Luleå - Skellefteå AIK, kamerakille,  Nikon D60 + Tamron AF 70-300/4,0-5,6 Di Macro

Postat av: Viktoria [Hockey-Foto-Frisördrömmarna]

Bra där! <3

2011-01-07 @ 16:42:49
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/
Postat av: s...

hhahahahahahaahha minns han :) och den där andra :P

2011-01-08 @ 00:29:02
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0