Nervös

Har just tryckt i mig middagen, lasagne! Ska gå och sminka mig snart också.. Sitter och dricker Dr Pepper för tillfället och taggar inför att möta upp Elin & Daniel utanför karamelltåget för att sedan dra oss upp till ladan, självklart är Viktoria också med! Ska fota juniormatchen mellan AIK och Djurgården, från FOTOBÅSET! Känner nervositeten komma smygande.. Nä, nervositeten känns mer som ett knytnävsslag i magen, inget lugnt välkomnande här inte. Kommer jag våga stå där nere?

Vi hörs senare ikväll, när du det blir, om jag inte somnar direkt jag kommer hem eftersom jag har ont i skallen redan nu.. Ni får ha en trevlig fredagskväll, men ta det lugnt, kram! ♥


             Glädjekramar efter suddenvinst, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: Mia

Lycka till! :)

2011-01-21 @ 17:38:06
Postat av: johanna

lycka till! kommer gå jättebra ska du se:)

2011-01-21 @ 17:51:47

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0