Onsdag 5/1 -11 ♥

Befinner mig i Boden nu! Känns som att det blev ett himla resande hit och dit.. Men nu är jag i alla fall här och jag kommer vara här till lördag sen vet jag inte hur jag ska göra efter det att vi har varit i Jörn, vi får se!

Sitter och ser på Gäst hos Fahlman med Jimmie Ericsson nu och sen blir det väl någon film, kanske JVM där Sverige spelar om bronset mot USA sen garanterat finalen mellan Ryssland och Kanada där allt mitt hopp ligger på ryssarna. Så kommer min kväll se ut..

Eftersom jag inte har något annat att skriva om och jag redan har lagt ut hockeybilder idag så bjuder jag väl på några bilder som jag tog på Kalle! ♥



      Kalle och även Viktoria på en av bilderna, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G


Postat av: Sophie

Åå vilken söt kanin :D



Sv: Ja den var verkligen bra och så sorglig, fattar inte varför jag inte har sett den tidigare :o!

2011-01-05 @ 20:10:12
URL: http://sophiiek.blogg.se/
Postat av: i s a b e l l - foto och mode

sv: tacktack, vad roligt att du tyckte om bildera! :D

2011-01-05 @ 22:30:01
URL: http://isabellpeterssons.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0