Sören Persson ..

Måste bara kika in och berätta om min nya älskling, Sören Persson! ♥ Den mannen, man måste bara älska honom! Eller kanske inte.. Att ringa på mål, det är hans grej det, alltid ska det till. Tur att pojkarna hämtade upp från 3-1 till 4-5 efter straffar.. Där än en gång David är straffkung och Jocke Lindström chockerande nog sätter staffen och avgör! Tacka gudarna för de, annars skulle mitt humör vara bra mycket lägre.. Nä, nu ska jag lägga mig och sova, drömma om Sören, om glasögonen han ska skaffa och hjärnoperationen han ska genomgå, bänken som ska värmas.. Sen ska jag vakna pigg och glad. Godnatt, sov gott, dröm söta drömmar, kram!


Postat av: Viktoria

Gulligt Emma!

2011-01-19 @ 08:54:36
URL: http://viktoriasjolund.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0