Tisdag 11/1 -11 ♥

Hello! Kom just hem från stan där det blev att sitta och prata på Wayne's eftersom Viktoria var där när jag anlände till stan. Hahaha, har fått mig många goda skratt på stan och en sak kan jag säga.. Det gick över gränsen, spårade ganska totalt. Kan väl sammanfatta dagen med några ord. Skola. Wayne's. Pinsamhet. Stan. PINSAMHET med stora bokstäver. Skratt. Handla. Hem.

Som sagt, nu har det gått för långt. Så ska det bara inte vara! Han ska bara inte hälsa. Nej, så ska det inte gå till. Men som Viktoria skrev också, man blir ju som stolt ändå! ♥ Sen, ja, jag ska berätta för er Saga och Alicia, var inte oroliga. Även för dig Johanna, du kommer får dig ett gott skratt. 


Louise, Emma & Viktoria, Nikon D60 + Tamron AF 70-200/2,8 Di Macro

Postat av: Alex ♥

Okej vad kul ! :D

2011-01-11 @ 18:54:20
URL: http://famemonster.webblogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0