SVAR PÅ FRÅGESTUND, DEL 1! ♥

Tänkte slänga ut första delen av frågestunden nu innan jag drar mig upp till Vitberget, där jag ska och se hockey hos Johanna! Tror det här blir sista inlägget för idag om inte något oväntat skulle hända så som att det blir kaos i ännu en match mot Gnaget.. Oj, det skulle ju inte vara så oväntat, men ändå.. Andra delen av frågestunden kommer imorgon, precis som jag skrivit i slutet av detta inlägg också, så det är bara att fortsätta fråga på, kram! ♥



Hur kom det sig att du blev besatt av hockeyn/hockeygrabbarna?

Svar: Besatt? Funderade länge på vad jag skulle svara på denna fråga. Vet inte vart gränsen för besatt går.. Jag gillar hockey och hockeygrabbar men är jag besatt för det? Är alla som har ett intresse de brinner för besatta? Men om jag ska svara som jag tar det så har jag alltid varit intresserad av hockey, mer eller mindre.. Sen blommade intresset upp extra för ca två år sedan när jag började vara där allt oftare. Hur det kom sig vet jag inte, men de som har ett stort intresse och/eller brukar vara på hockey vet VARFÖR man är där! Kan inte få fram något konkret svar på den frågan. Jag gillar hockey och hockeypojkar FÖR ATT!

Vilka bloggar läser du? ALLA!!

Svar: Oj, det är så sjukt många.. Ska göra ett separat inlägg med det! Från A till Ö blir det.. Men som sagt, jag varnar, det är många!

Vad vill du bli när du blir stor? Och duger det med ett jobb som du inte trivs så jättebra med, så länge du har en bra familj, eller är det viktigare met ett bra jobb som du trivs med? :)

Svar: Jag drömmer om att bli barnmorska eller fotograf. Sen när jag skaffar familj så går de självklart först. Ett jobb kan man aldrig sätta före familjen! Sen så ska man ju trivas på jobbet så det är en smal tråd att vandra på. Men bra familj och ett jobb jag trivs med någorlunda i alla fall?

Vilka bloggar/hemsidor hämtar du insperation från?

Svar: Det måste väl för det mesta vara fotobloggar så som Emelie Ohlsson, Elin Kero och de andra fotobloggarna.. Annars är det väl fotograferna på de olika tidningarna, främst de som fotar hockey eftersom det är de jag vill utvecklas i för stunden. Det jag skriver är ju bara en massa dravel och de kommer rakt från hjärtat, hahah!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker du skulle ta med dig?

Svar: Först och främst kameran! Tänk vilka grymma bilder du skulle kunna ta där.. Nä, men annars skulle det kanske vara en vän liten vän som gör mig sällskap och sen mat.. Fast det kanske är fusk?

Favorit djur/mat/färg/blogg/bild som du tagit?

Favoritdjur:
Hund, speciellt min lilla älskling Charlie! ♥
Favoritmat: Den var lätt, SUBWAY, nä, men hemlagat är det tacos..
Favoritfärg: Ska jag vara så tråkig att jag säger svart? Tyvärr..
Favoritblogg: Den var svår! Just nu är det fotobloggarna som har mitt intresse men annars kollar jag alltid in mina vänners bloggar, hockeybloggar.. Om jag ska välja någon specifik är det väl.. Min egen?! HAHAHAH..
Favoritbild: Den var svår.. Har många favoritbilder men av de som jag har tagit så finns det väl några stycken.. Drar väl till med en av mina favoritbilder från Idol -10 för att komma bort från alla hockeybilder!




jag har alltid undrat hur du och dina vänner alltid vågar fråga om autografer och fråga om ni får ta kort på dom osv efter alla matcher (pratar om hockeyn). blir det inte pinsamt tillslut? Haha

Svar: Ja, det kan man ju fråga sig, hahah! Nä, men i början var det jättenervöst men allt eftersom så börjar man ju faktiskt tänka på det, de är ju faktiskt vanliga människor, inte särskilt speciella förutom att de spelar hockey.. Sen blir det ju pinsamt om man träffar dem för ofta, typ som Tim som är i Fan's Corner allt för ofta, då orkar man inte ens gå fram. Kan faktiskt ta på mig ansvaret att det oftast är jag som frågar och de resulterar att jag alltid är rödast i ansiktet på kort också! ;)

du tar väldigt fina bilder! :)
skulle du vilja satsa på fotograferingen när du blir äldre? eller är det bara en rolig hobby? :)

Svar: Måste börja med att säga tack! Sen så på din fråga.. Det är absolut något jag vill satsa på men kanske inte som yrke, inte för tillfället i alla fall. Har alldeles för dåligt självförtroende för att kunna vara fotograf, nedvärderar bilderna alldeles för mycket vilket gör att det inte alls är ofta jag blir nöjd med mina bilder.

Behöva heja på lulä eller äta samma mat i hela ditt liv, vad väljer du? ;)

Svar: LÄTT! Samma mat resten av mitt liv, bara det är något gott.. Jag vet att Björklöven är AIK:s sanna och riktiga motståndare men jag tål inte Luleå Hockey, är inte uppväxt med de äkta derbyna!

Visst är jag bäst?♥
Hur mycke betyder jag för dig?:P
Om du inte skulle fått heja på AIK♥ vilket lag skulle du heja på då?;)♥

Svar: Ja Alicia, du är bäst! Eller i alla fall en av de absolut bästa och viktigaste personerna i mitt liv! ♥ Det går inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig gumman och på din sista fråga måste jag svara E-juniorerna, Boden (om det ens finns ett sånt lag?), hahah..



DET KOMMER EN DEL 2 IMORGON OCKSÅ MED SVAR PÅ RESTEN AV FRÅGORNA! SÅ DET ÄR FORTFARANDE FRITT FRAM ATT STÄLLA FRÅGOR! KRAM! ♥


Postat av: eve

Hehe jag log lite när jag läste svaret om att heja på luleå eller äta samma mat hela livet. Varför jag log beror på att jag en gång svarat exakt samma sak, fast tvärt om då. "jag hatar skellefteå AIK, jag står inte ut med dem, finns inget värre, skulle aldrig heja på dom" osv osv. och så gör jag det nu. Jag älskar Skellefteå, så säg aldrig aldrig ;)

2011-01-18 @ 17:59:31

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0