BRA HUMÖR?

Finns en person nu som jag inte tål för fem öre, inte ett endaste litet korvöre! Nej, skojar bara, det finns tre personer.. Ingen nämnd, ingen glömd. Två av dem är fjollor och en av dem är en sopa och jag chockeras över den sist nämnda där!

Ja, sen som pricken över i:et så förlorade Sverige den där jävla matchen mot USA också så det blev en fjärdeplats i JVM för svenskarna och våra Skelleftepojkar.. Blev inte bättre när Oscar intervjuades, han var ledsen, sen spelades sorgsen musik i bakgrunden, ingenting kändes bra just då. Nu hejar vi på ryssarna så att det blir någon sorts rättvisa!

Nej, nu avslutar vi detta inlägg.. Kändes som att det blev väldigt mycket depp men även sånt får förekomma på bloggen, hoppas jag. Skriver kanske mer i natt, det beror på humör och hur pigg jag är, annars kikar jag in imorgon. Kram. Visst ja, bara en sista sak innan jag försöker avsluta inlägget än en gång, nu när jag ändå är på dåligt humör.. Ska det vara så förbannat svårt att lämna en ynklig liten kommentar?


             För att lätta upp lite, en fin blomma, Nikon D60 + Nikon AF-S DX Nikkor 35mm f/1.8G

Postat av: Alicia

Hej Emma hur mår min lilla gömma idag?:D♥♥

2011-01-06 @ 11:53:33
URL: http://fredrikwarg.blogg.se/
Postat av: -

är jag en av fjollorna? jag passade in så bra på beskrivningen!!

2011-01-07 @ 00:50:27
URL: http://davidrundblad.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0