Blogginlägg mitt i natten..



Andra natten på tre veckor som jag sover hemma. Kom hem från Emmelie för en liten stund sedan. Hela dagen har inte spenderats på Sunnanå som de senaste dagarna har gjort - den har faktiskt spenderats uppe på Vitberget hos Anna för att sedan avslutas på Sunnanå.

Får se vad morgondagen har att erbjuda. Det var tal om Falkträsket, om stan men även en lugn dag hemma lockar väldigt mycket. Har då ställt väckarklockan på tidigt så att det finns tid för att bestämma sig.

Nu ska jag sätta mig och se senaste avsnittet av Hellcats och sedan sova. Du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, eller rättare sagt när jag har vaknat igen. Sov gott, kram.


Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Ibland!:D



Allt bra??

KRAM

2011-07-06 @ 08:23:59
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Oj, du hade inte sovit hemma mycket ;)

2011-07-06 @ 23:23:06
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0