En helt vanlig kväll..



Känner att jag sviker er läsare allt mer och mer. Har varken tid eller lust till att blogga nu när det är sommar. Sen kanske det inte är så många som sitter vi datorn på sommaren? Har haft ovanligt många läsare de senaste dagarna ändå, trots att uppdateringen har varit sämst.

Fortfarande kvar hemma hos Emmelie och dagarna spenderas  med en bok i handen, en kamera runt halsen och vänner runtomkring sig. Okej, det senaste dagarna har oftast spenderats sovande till sent på eftermiddagarna men vad gör det? Sommarlov. 

Min kväll i bilder. Ännu en kväll spenderades hemma i Antons hus. Denna gång i sällskap av Emmelie, Anna, Sanna, Joel och Anton. Parkerade nere i källaren och det slutade med att jag tog hjälp av Anna att söka fram ett spel. Jeopardy! Tyvärr var jag sämst på det.

Borde kanske lägga mig och sova nu?  Emmelie somnade för ett bra tag sedan och jag ligger och lyssnar på musik och läser missade inlägg på bloglovin. Sov gott, kram.


Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Jag har ett bra tips till er alla bloggare, direktlänk till mitt inlägg:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/july/stort-tips-till-er-alla-bloggare.html#comment

2011-07-06 @ 01:34:27
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0