Fredagkväll

Som sagt, har inte orkat blogga idag. Spenderade gårkvällen tillsammans med fina människor. Minigolf som gick uselt - jag kom sist - och sedan prat vid älven en liten stund. När Emelie och Joel lämnade sällskapen så gick jag, Anton och Anna hem till henne och pratade ett bra tag. Slutade även med att jag sov där. Tack du söta lilla flicka för pratstunden!

Ska snart iväg igen, är aldrig hemma nu för tiden! Blir att spendera kvällen hos Joel med folk, film och godis? Det verkar då som att det är planerna i alla fall ..

Svarar på kommentarerna när jag kommer hem istället, ska möta upp Anna inne i stan snart för att handla.. Du får ha det så bra så hörs vi senare inatt förmodligen, kram.


Postat av: A D E L I N A

sv: jo samma här :D händer i helgen då? =)

2011-07-29 @ 20:00:03
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/
Postat av: frida

Alltså jag vill också ha en sån där sommar som du har, haha! :D

2011-07-29 @ 23:36:24
URL: http://fridaarvid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0