Nattens inlägg..

Äntligen är hockeyn igång. Hann däcka några minuter i soffan i väntan på att det skulle börja, men nu är jag vaken igen! Eller jag ser fortfarande i kors.. Men huvudsaken att jag ser pucken! Vem bryr sig om det är en eller tre puckar jag ser? Skulle lätt kunna somna som jag sitter nu.

Chanserna finns men än har inga mål trillat in. Det står noll mot noll efter första perioden. Tycker absolut att det är Canucks tur nu. De har gjort ett mål medans Bruins gjort tretton mål under de senaste två matcherna.

Detta inlägg blev aldrig färdigskrivet, somnade istället. Canucks vann i alla fall med 1-0 och jag är glad! Förlust i nästa match sedan direkt avgörande sjunde.


Postat av: Johan

Jag har faktiskt jättedålig koll på NHL numera, efter att Viasat tog över. Vi får inte in Viasat, väldigt surt...

Boston har alltså hämtat upp underläge 2-0 nu? Såg det på FB för ett tag sedan, att Sedinarna och Vancouver hade ryckt åt sig en 2-0-ledning i matcher...

2011-06-11 @ 22:18:18
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0