Elfte juni

Helt uttorkad. Värmen ute är olidlig men vi klagar inte.. Kom just innanför dörren efter att ha varit ute med Elin och Johan på Nordanå och borta i Bonnstan för att fota. Fick en favoritbild - den kommer upp senare idag, absolut! Ska stoppa in bilderna på datorn nu och sedan börja kolla igenom och rensa. Har inte skrattat så här mycket under en fotografering tidigare heller..

Kvällen är ännu inte planerad helt klart. Pratades om att jag skulle träffa Emmelie, Emelie och Anna ikväll men har fortfarande inte fått någon bekräftning av den förstnämnde. Annars skulle jag lätt kunna lägga mig och sova till morgondagen, så trött är jag.

Nu ska jag ta tag i bilderna. Du får ha det så bra så hörs vi om en liten stund, kram.


Postat av: Johanna

Haha, jag vet inte om jag kan hålla med dig om att värme är bättre än kyla! Jag måste vara norrlänning ända in i själen eftersom jag trivs (och fungerar) avsevärt mycket bättre i svalare temperaturer än i varma ;)

2011-06-12 @ 03:00:37
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0