En vanlig tisdagkväll..

Hemma i lägenheten nu. Första gången på två veckor som jag sover i min egen säng. Det känns stabilt! Blir att sova här inatt sen sover jag inte hemma förrän kanske lördag-söndag igen.

Har hur som helst spenderat kvällen med Emmelie som ni såg i de tidigare blogginläggen. Satt bakom Sunnanåskolan tydligen - tack Klara för att du berättade det för mig - och bara tog det lugnt. Fick en promenad på köpet.

Körde hem därifrån nyss och fick även testa blåsa i ett alkotest för första gången som farbror polisen kom med. Snackade lite moppe, alkohol bland ungdomar och sedan fick jag köra därifrån - skakis som fan! Har kanske inte berättat det tidigare men jag är livrädd för poliser, åtminstånde när jag färdas på moppe eller cykel. Känner mig skyldig..

Ska ta och bädda ner mig nu. Du får ha det så bra så hörs vi mer imorgon, kram.


Postat av: Agnes

Haha jag känner mig också alltid skyldig när poliser är i närheten :)

2011-07-01 @ 00:17:00
URL: http://gulsvarta.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0