Exakt en vecka sedan jag sov hemma. Kommer...

Exakt en vecka sedan jag sov hemma. Kommer inte göra det på ett bra tag heller eftersom jag åker till Boden imorgon. Höll på att åka hem från Emmelie men eftersom jag tydligen hade feber då så ville de inte släppa hem mig - fånigt tycker jag, men de bryr sig i alla fall. Tack! Har ingen aning om någon har kollat in på bloggen idag heller men det lär jag ju upptäcka imorgon. Ska förresten till Kåge imorgon under dagen och umgås med Saga. Hoppas även få några bilder på hockeypojkarna som har triathlon.. Vi hörs mer imorgon. Du får ha det så bra och sov gott, kram.


Postat av: Mille

Precis, jag håller faktiskt med dig! :) Dock är det hemskt att se youtube-kommentarerna som skriver att det typ är det värsta dom hört :P Det håller iaf jag inte med om :)

2011-06-21 @ 23:14:02
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0