Midsommarkvällen

Hur ska detta sluta? Det är mitt i sommaren, juni är snart slut och jag sitter ute i yllekofta och uggs. Den 20 juni tog jag fram dunjackan när jag skulle ta moppen till Emmelie. Det är inte okej!

Förutom att frysa så sitter jag och laddar upp inför NHL-draften som håller rum inatt. Har inte kanalen så jag hoppas att det går att hitta en livestream - annars borde väl aftonbladet uppdatera? Någon av er läsare som vet vart man kan se det? Hur som helst så hoppas man ju att någon av svenskarna ska gå först, antingen Adam eller Gabriel. Skulle ju vara roligast om den förstnämnde gör det, men i nuläget tror jag att någon kanadensare gör det!

Har haft en mysig kväll, trots att ingenting varit planerat från början. Hunnit med att läsa lite ur boken också - aldrig trodde jag att det skulle ta sådan tid att komma in i en bok om Harry Potter!

Antingen sätta sig ner och läsa nu eller se en film. Får se vilket av det de blir. Hoppas du har haft en bra midsommar också hörs vi mer inatt eller imorgon. Sov gott, kram.


Postat av: Johan

Vilken kanal visas draften i? Viasat?



Dunjacka 20 juni är inte okej, nej!

Uggs? :S



SV: Okej, då är det en bra bit alltså... Ungefär som härifrån till, ja, mellan Jönköping och Ulricehamn ungefär :)



Haha ja, det tycker jag absolut att du får göra :)



Haha, vi får väl se! ;)



Nej, det är inte illa! :)

2011-06-25 @ 00:56:32
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0