Morgoninlägg så här på kvällskvisten..

Sitter ute på Johannas altan och brottas med myggen. Har haft en dust med min moppe också när den inte ville starta. Helt plötsligt visade den upp samarbetsvilja igen och startade. Gillar.

Nu är det inte många timmar kvar innan hockeyn drar igång. Närmare bestämt två timmar och tolv minuter - om den börjar när den ska! Låter som att den börjar klockan 02:30 och inte 02:00 som jag trodde.. Alltså stämmer klockanvisningen som jag angav ovan! Inte länge kvar..

Är taggad till max men tror som sagt på förlust.. Det är bäst så! Har trott på vinst i de två senaste mötena och det har ju gått som det har gått, dunderförluster i båda matcherna, 8-1 och 4-0.. Jag hejar på Boston Bruins från och med nu - hör du det hockeygud?

Funderar på att se 24/7 Penguins/Capitals en vända till bara för att jag har lust. Kalla mig konstig men jag blev ju helt nerkärad.

Du får ha det så bra så hörs vi senare ikväll, eller rättare sagt inatt, kram.


Postat av: Julia [Fotograf i Skellefteå]

Hehe, men det är bra att se fram emot något! :D



sv: tackar tackar! :)

2011-06-11 @ 00:37:59
URL: http://endagiapril.blogg.se/
Postat av: Natta

Vilka av Caps och Pens gillar du mest? :)

2011-06-11 @ 00:43:21
URL: http://nathalieanderssonn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, nu får du allt fortsätta att heja på Bruins ;) då kanske, kanske kan det här gå vägen!



Du är inte det minsta konstig som är kär i 24/7! Du vore mer konstig om du inte var det ;)

2011-06-12 @ 02:53:14
URL: http://laarefalk.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0