Obsessed



Nu är Big Brother slut för denna gång och Simon "Björnen" Danielsson stod som vinnare i slutändan.. KUNG! ♥ Vilken lycka, vilket skrik det blev när han röstades fram som vinnare av Big Brother 2011 efter 106 dagar i huset.

Funderar på hur jag ska göra.. Om jag ska lägga mig och sova nu eller försöka hålla mig vaken till MTV Movie Awards för att få se nya teasertrailern till Breaking Dawn? Är man knäpp så är man.. Känns som att sängen lockar mest man jag kan inte vänta tills imorgon innan jag får se den. Ja, vi får väl se hur det går!

Du får ha det så bra så hörs vi antingen senare inatt ifall jag lyckas hålla mig vaken och se programmet, annars hörs vi imorgon bitti. Sov gott, dröm sött, kram.


Postat av: Johanna

Känner mig ändå liiite stolt att jag fick dig så besatt av programmet! ;)

2011-06-05 @ 23:35:05
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja verkligen! :)

2011-06-06 @ 00:20:03
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0