Studenten 2011

10 juni, 2011. Skellefteå. Vindstilla, 28° varmt. Det är läget nu. Kom just hem efter en heldag ute i solen. Steg upp och fotade Lina klockan sex imorse och där vid nio togs bussen till stan. Vandrade till Landskyrkan där Lina skulle ta studenten och fotade tillslut utanför - hon var jättefin!

Har under de senaste timmarna stått och fotat på torget och lyssnat på några sånger bättre än de andra, lyssnat på fina tal och till sist - det har varit en underbar dag! Det går inte vara butter trots att man har två år kvar i skolan, det går inte vara sur en dag som denna.

Ska sätta mig och kolla igenom bilderna på Lina, så det kommer upp senare idag. De som togs på folket på scenen kommer upp imorgon.

Ska vidare hem till Johanna ikväll för att titta på Talang 2011 och sedan ska vi med all kraft som finns försöka hålla oss vakna till hockeyn, får se hur det går! Tror förresten på förlust inatt..

Ni som har frågat om jag kan skicka bilder - självklart! Försökte få några bilder idag också så dem skickar jag med också. Ska försöka hinna med det i helgen!

Nu ska jag ta moppen upp till Anna. Du får ha det så bra så hörs vi senare, kram.


Postat av: matilda

Ser fram emot att få se studentbilder! ;)

2011-06-10 @ 16:05:57
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0