Tjugoandra juni

Hemma i lägenheten - för några minuter! Ska träffa mamma nu och sedan ta bussen mot Kåge vid halv elva och innan dess ska allting packas eftersom jag får hämtning av mamma sen när hon kör norrut. Börjar känna mig lite stressad eftersom jag ska duscha innan också.

Har haft en alldeles undebar vecka hemma hos Emmelie och lärt känna massor av nytt folk, vissa mer än andra. Kommer tänka tillbaka på denna vecka nu när jag blir fast i Boden till nästa onsdag, hahah.. Tack än en gång ni människor som har gjort veckan så bra! Tyvärr så har ni gjort blogguppdateringen usel i samma veva.. [blink]

Du får ha det så jättebra så hörs vi senare idag med uppdatering, kram.


Postat av: Maria Huuska

:) kram gumman! Var mysigt att ha dig här....

2011-06-22 @ 08:54:16

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0