Fjortonde juni

Nu är jag vaken! Stängde av hockeyn inatt när det stod 4-0, orkade inte se mer då. Slutresultatet blev snäppet sämre, 5-2! Alltså är det direkt avgörande natten till torsdag, säsongens sista match. Jag säger det igen: kära hockeygudar - jag hejar på Bruins från och med nu!

Måste försöka göra mig klar för att gå in till stan. Ska hitta ett bälte hade jag tänkt, antingen ett svart av något slag eller flätat..

Har ingen aning om vad jag ska skriva så jag avslutar väl nu, innan det blir allt för mycket svammel att läsa. Du får ha det så bra så hörs vi senare idag, kram.


Postat av: Evelina

Hoppas att du hittar ett fint bälte då :)

2011-06-14 @ 12:41:07
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Vad roligt att du tycker det, tack ska du ha Emma! :)

2011-06-14 @ 13:15:24
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Johan

Sista matchen får man ju inte missa! Kollade du på TV10 inatt sen? :)



SV: Fast nu tycker ju inte jag att det är roligt att sy, så jag skippar nog den biten, haha! :)



Klart du skulle klara av det, menh du har rätt, det är lite jobbigt ibland. Man vill ju verkligen vara där och sjunga och heja fram laget i sitt hjärta!



Om någon nu ältar någonting, låt denne göra det då. Troligen behöver denne göra det, det är en del i dennes sorgeprocess. För, som sagt, alla är vi olika och sörger på olika sätt, olika länge.

2011-06-14 @ 18:15:48
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0