24 mars



God morgon! Eller räknas detta som morgon eller är det fortfarande natt? Ja, det undrar jag. Praktik idag då men vi får se hur det går, har ju knappt någon röst. Men det är bara att göra det bästa av situationen. Blir att spendera nästan hela dagen där för att sedan ta mig snabbt hem till Ida & Olov för att få skjuts upp till arenan! Lär inte bli mycket tid däremellan.. Ska hinna förbi Anna en vända innan bussen går också så att jag kan byta om, har inte tänkt gå omkring i AIK-tröjan och matchtröjan idag, det ska jag göra klart för er, hahah!

Ska försöka få ner lite ProViva nu så att jag orkar med fram till att jag får lunch, kanske till och med orka gå upp och koka en kopp te. Kan behövas för min ömmande lilla hals!

Kommer upp några inlägg under dagen så glöm inte titta in och lämna gärna en kommenter också, det kan absolut behövas ikväll om jag kommer och AIK förlorat, fast det kan vara trevligt ändå.. Ni får ha en så bra dag som möjligt så hörs vi senare, kram! ♥ 



Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0