Afropowerdance

Hmm.. Sitter och äter middag nu och funderar på vad jag ska hitta på att göra ikväll. Hade tänkt göra det sista på svenskauppgiften som ska in imorgon men kan inte öppna upp dokumentet på min dator så det är ganska kört, suck! Väntar på svar från mina kära vänner också, vilka som ska med till Luleå.. Jag själv kommer åka dit för att se alla bortamatcherna, sen får vi se vilka som följer med mig! I värsta fall får jag åka ensam till Norrbotten..

Ska då ta tag i att redigera bilderna från gårdagen sen kanske hinna med att se något avsnitt av Skins. Knapra lite värktabletter också mot förkylningen och träningsvärken som lär dyka upp efter idrotten där vi hade Afropowerdance..

NU: se senaste avsnittet av Stylisterna och äta klart!


Postat av: e l i i i i n

svar; åh tack så mycket! (:

2011-03-21 @ 17:59:47
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0