Besöksrekord idag. Men varför?

Hej! Borde väl inte vara vaken nu.. Eller det är ju lov så vad spelar det för roll? Någon gammal fotbollsmatch rullar på i bakgrunden och jag försöker underhålla mig med något tills tröttheten slår till, funderar på att sätta igång en film..

Upptäcker att jag har haft besöksrekord idag på bloggen också, på länge i alla fall. Alltid lika kul att upptäcka något sådant. Men då ställer jag mig frågan igen, vad får er att titta in här på bloggen vareviga dag? Som jag förstår kommer många av er hit när hockeybilderna kommer ut, vilket känns som en vinst i sig, då har jag då lyckats med något! Ni som inte är hockeyintresserade, vad för er hit? Är det bara en slump?

Ni behöver inte svara om ni inte vill men det skulle vara kul att höra, alltid lika roligt att höra vad ni bloggläsare har att säga!

Nu har jag bestämt mig, blir en film sedan sova.. Bussresa tillbaka till Skellefteå imorgon, igen! Får besök av min kusin, min andra halva, som jag inte träffat på nästan en vecka. Sen är det bara att ladda upp för all helgens hockey, värmningar och allt vad det innebär.

God natt, sov gott, dröm sött, kram! ♥


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0