Som en mygga i en..

Emma: Godnatt!
Viktoria: Hörde du att jag stängde igen datorn, var det därför?
Emma: Nä, jag läste det på facebook..

Viktoria: "Som en mygga i en bisvärm.."

Skelleftå skjuter i stolpen: "jävla stolpskott.."

Viktoria: Han har inga hjärnceller alls.
Emma: Jo, han har två och de bråkar väldigt hårt!

Emma: "Jag tycker det är roligast när de fäller sig själva.."

Om Ville Koistinen: "Han var fan inte lätt att fånga på bild! Den fyrkantiga lilla saken.."

Emma: Kan du ta av dig hjälmen lilla pojk?
Viktoria: Nej, han vet att du brukar stalka målvakter..

Viktoria: Det är polisonger!
Emma: Det är skuggor..
Viktoria: Nej, det är smink förstår du väl?

Emma: "Mange är en halvmeter kortare än.. Nej, jag menar 10 cm kortare.. Hur fick jag ihop det där?"

Tur att man alltid är seriös: "Stalking, det tar fram det bästa ur folk.."

Viktoria: "De är nog inte kvar.. Om det inte ska äta frukost, lunch och middag. Nej, jag menade förrätt, efterrätt.. FÖRRÄTT, MELLANRÄTT OCH EFTERRÄTT! Varmrätt.."

Per Ledin: "Jag sa: Lycka till lappjävel.."

Emma: "Good work, idiot!"

Funderar på att bli kommentator efter kvällens matcher: "HAN HAR PUCKEN! & han fintar bort sig själv.."

Angående kille på läktaren: "Vad är det där för jävla kioskmongo?"

Människa: "Kryp som vanligt folk!"

Johan Forsberg om Fahlmans ifrågasättande om målet: "Det lät som att det var en blind höna, nästan.."


Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0